Monday, May 14, 2012

3-та част (; Кръсника 3 части ли беше ? http://www.youtube.com/watch?v=v-VOB8ajbzY Ех красота, оръжията ни са китари, хармоники, диджеридута и всъщнуст кои е другия инструмен ? (: This is one for all you beach bum, @%#@$#@ ехе цензурирам са даже (: http://www.youtube.com/watch?v=3aqi23-BBLA&ob=av2e Чувам ви какво мислите, всички го правим, мислите ни се появават в главите на хората за коит ни пука, не го забравяите ! Ако искате да чуете ще чуете, ако искате да видите ще видите, па ако не щете, свирнете пак мое да изпушим по бира (; Един Perfect Circle - Rose за вас деца, а Cicelestial миличката ми тя колко бе изненадана и притеснена га се видяхме "на плажа". Голяма си скатавка (: Не знам защо още пиша и какво искам да ви кажа, мисля пропускам някого/нешо ама не са сещам... Последната клечка, последния фас, Дидо, Дидо, трябва да те намеря и да си поговоря с теб. Евгени още ми е неудобно да ти се извиня, прав беше батко, аз съм си тъпо емоционално дете и още ми е криво че те изкарах виновен... Обичам ви мили ми мадурковци ! Кънтев, тебе и Фолти ви загубих някъде, за което ми е мъчно малко но и вие си имате път който тря да извървите. Фолти извинвям се че не можах да дода тугаз, счупения каза, желание имаше но тялот нямаше възможност... Ше измисля машина на времето, измислете какво да кажете на миналото си (;

No comments: