Monday, May 14, 2012

Чичо Джовани, дядо Дименсине па и дан забраям оня добрички "пенсионер" Дидо, хубави хора сте, надявам се някога когато ви е скучно да го прочетете това и да се усмихнете. Искам да ви благодаря за годините който пръснахте да ме насочите в правилния път. Какви прекрасни хора съм срещнал по пътя си, рядко пиша тука нещо вече ама ви знам кой го четете, за вас е (: Мили ми Владо, от векове продължаваш да ми показваш какво е да си човек на място, не знам дали помниш оня пепелник от бакшиша и как излъгах Медката да обърне 3 облака на екс, ама беше една от най-великите вечери в живота ми. Опитвам се да докарам пак до младежките години дет гореупоменатия Владо бе казал че деиствам кат Менсън, The trance is the motion знаеш (; Променяаме се с времето, надявам се към по-добро. А Дидо, ено време бях пратил един разказ, дет го бе побликувал, измрънка за правописните грешки, но все пак го бутна на CD-то, навих wc-то да го препише на кирлица от латиница с word-овския плъгин за тва бяха грешките ама на малко притеснитено пишлеме (: Мале колко тва звучи кат suicide note е не е да не ва психирам, или аз си мисля че така мое да звучи ( на 5 пъти поне си го мислих ( не suicide-а даже не го пиша на български щот ми е твърде чуждо ) ). Даже намерих Arcador-а у феисбук-а, същото диване дет го бях снимал заспал на 15 до бутилката водка и респективну изповръщаната водка, стана ми неудобно после и го завих с шлифера си, па джовани е фанат малък с пластмасов афтомат (: Еи хубави хора сте, липсвате ми, Владо извиняваи, променям се и аз даже ( и малко ме е срам ) ама кво да се прави. Мусю Транс специално за вас - http://www.youtube.com/watch?v=Ypkv0HeUvTc За тези който си спомнят, извиняваите на фара че ви развалих играта с текилата/водката ама да ви еба люточушленското пиене, после не можах да спра да пия бира 3 дни заради лютото ! Ще взема да го пусна това до тук щот няма сеив па не бих искал да го изгубя (;

No comments: