Wednesday, July 23, 2014

Музиката брат ...

Вторник е, часът е към 2-3 следобед, чудя се какво да правя вече па и някак си не ми се спи, прибрал съм се и съм си легнал пред 3-4 часа ама няма свъртане ( дет са пее Ain't no rest for the wicked  ) Проверявам Таня прекрасная и естествено се мятаме навън, по пътя си взимам една чепка грозде и си ги мятам във въздуха да ги ловя с уста ( успеваемост 50% ). Мотаме се по улиците и се разпукваме от забавлявки, купих си раница ( най-накрая ), прибори ( под формата на разноцветни китайски прички И ( голямо И задълже ) джобен часовник !
Провалих и плановете на момата за съжаление ( нейно и то за кратко ) да оди на кино и на среща с някакъв младеж ама съдба ...
Открихме сезончето с Ромче ( а дамата с уиски ) после на бири ( тя си държеше на уискито ). Оказва се че барманката ( кака Лори ) е нейна приятелка ( след 2 часа висене там се разпознаха а бяхме всичко 4 човека ... ).
Понеже скоро реших че ще си правя галерия с прекрасните жени който срещам дори и за кратко започвам от сега: 
Понеже нямам снимки от самото караоке шоу ( защото през половинта време бях захапал микрофона ) на ви малко отвън на някой от прекрасните хора с койт са запознахме :


Самото караоке протече нечовешки добре, много веселост, желание, либоф, бири, пяли сме какво ли не, Таничка след няколко часово мрънкане че не може да пее, хвана микрофоно и направо сцепи мрака, изкърти мивката и сякакви такива подобни! 
Купон пълен ама става към 2-3 и идват кукери, единия е видимо заядлив педераст, музиката се намаля, микрофоните се спират, но ние не. Милицията си тръгва, ние правим "акустично" караоке, демек бучим в неработещи микрофони и пак се забавляваме.
Става 5 и ние с Таничка фанати под ръчички тръгваме към тях. Изпращам девойката, прибирам се по светло ( пак ) и си мисля да си легна, което не ми се отдава, няколко часа размотавка пред компа и накрая към 9 заспивам. 

"Нов ден", нов късмет разираш ли, няма 12 часа ама аз вече съм навън и виждам нещо което не вярвах че някога ще видя :
Ако някой не е успял да разбере, това е камион който кара ГАРАЖ !
Милито ми Поли ( не папагал ) има рожден ден и аз съм у тех да започваме празненството но първо трябва да си дооправи документите защото предния ден е напуснала работа. Отиваме ние, аз чакам в местната кръчма и понеже става на 30 решавам че трябва да изпием 30 бири ( до края на вечерта изпихме повече ), започваме добре аз на 8 тя на 4. 
Изкарваме няколко часа в кръчмата и решаваме че вече трябва да мърдаме на някъде и къде мислите отиваме, при кака Дидка която също имаше рожден ден но предния ден. Продължаваме да набухваме бирите, бате Весо този път вече може да пие и помага. Билянчето има няква работа и после ще ни води на репетиция. Скачаме и в колата ( след като я изчакахме 3 бири време ) и отиваме в "студиото". 
Inside 
Outside
Групата - https://www.facebook.com/Mysticaband ( мноу добре свирят между другуту )
Вънка се пие, вътре се свири и като цяло кеф. Леко лирическо отклонение защото се появява малък скакалец който подскача от мене на Биляна и обратно докато не го занесох в едни храсти
Билянка се оказва най-добрия шофьор от женски пол който съм срещал, разтоварва ни всичките по къщите и към 1 аз вече съм си легнал. 7 сутринта вече съм станал. Поглеждам компутуря и получавам еи тази прекрасна снимка. Е просто когато нещата започнат добре няма как да свършат зле (;


П.П. Отбелязване на бирите ( до 30-тата ) защото сме разсеяни и забравяме (;

No comments: