Tuesday, July 20, 2021

Какво правим когато всичко отказва ?

Еми са тва ше си е такова за квот е предвиден целия блог, читателите опраяите са, ако не ви аресва, ( unlike, unsubscribe, etc stupid anti youtube jokes ). От векове не съм стъпвал тука, което е голяма грешка както и да го погледна... Великолепно място е за изливане на неща а и който иска мое да чете, бате Владо ( а.к.а Транслатор-а ( ахахаххахаа ника ти вече значи мнооо различни неща а d: ) ) беше казал че действам пречистващото ( е/и/й ше ги бъркотя от са да предупредя ората с OCD ). Деиствам тъй още от Gamer's Revenge ( който не знае, мое се запознае со списанието Gamers Workshop, нот ту би мистейкен с онез ВоенниЧукуе от преди 40хиляди години ). Да си додем на думата, последните не знам, май години съм в ебем ти дупката ( ама не е лубрикирана ), съвсем честно единственото нещо дет ме държи тука е малката котка ( Марио, демек голямата "роди" 3, първо бе https://www.youtube.com/watch?v=obmJYNkp6UU второто не изкара 10тия ден. 3Тата се казва Найс и с времето установих че това е нещото дето ме държи тука, са се чудя кво да напиша щот нещо ми виси на рамото ( метафорично )... Мразя го тоя свят колкото и го обичам, все си мисля че някой ме следи и трябва да оправдавам всяко едно дейстфие и движение... Тва последното звучи малоумно и там не знам си кво ама да ви каа, имам оправдание... ( което е по-кривата част ... ) Га бях на 10/13 ( 8-9ти клас ), нема са оправдавам че не моа смятам, заеби щом даже се замислих и написах това, каах си че няа трия, да видите кво ми е в главата. Така или иначе щом четете това сте в кюпа. Та, 12 годишен нейде ( или там ебал съм го ) седя на бюрото на тате и скучая, ровя са и си играя с разни "статуетки" ( бронзови тежки неща с форма ... ) и намирам снимки ... Снимките са на мене и един прекрасен съученик ( Мариански бате липсваш ... ма тва не ва засяга ), би си помислил некой че кат пращаш некой да следи синъ ти в град като Добрич ( 90те ... ) и му дадеш Мобифон( бенефон сигма в случая ) ше махнеш електриково зелената ( сещате са ) лепенка на която пише точно вътрешния номер... Оф тва ше се озове и у swamp-а ... Еми бате знаем са, ти си го сложил тва там ... Още няколко пъти 3точкие Много се радвам ( да си призная, не че са крия ) че някой хора се множът, малко ми е странно брат ми как се допитва за всяко нещо спрямо отглеждането на децата ( ама кат го написах го разбрах, повечето неща кат се кажат на глас ( го чуеш ) си отговаряш ) Трябва нали да сме толерастни, не знам си кво, ето ги там ЛГТБВГЗ ( фондация ГЛАС... тея им казах ( и явно pushed a button ) че сами са дефеиснали билборда си, блокнааа ми профило у ФБ, после ги запитахме и отговора беше report profile, даже не ма напсуаха, после ми додоха на раутата ... За вие дека не знаете работех у малкото НДК в една зала за събития ( zalavparka.com и да точно са залата не работи и домейня не е поинтнат, и да точно тва работя и НЕ, не ма е срам ( ама тряа ). Обещах на шефката ( тя добре ме познава и знае ) да не ги докосвам, усмихвах се в килт на бара с лопата в ръка ( те не виждаха лопатта ), профилната ми снимка у ФБ беше едно такова дет не мое да си представиш да ма наречеш хомофоб ( хомо да ама ... ) Тука задълбах у дебилщина, снимката беше аз и един прекрасен приятел, голи, гръб към камерата и уж си даржим гениталите. За да са обесняам още ( не знам що... ( да щот искам са обесняам и да си излея светъ у ( бяга ми думата ) форма дет са пише. Абе накратко педалите ми затриха сториджа на снимки, аз понеже намразих феисбука от тогаз, го експолатирам кат сторидж ( https://www.facebook.com/Оня-с-котката-473057843267295/ ) доста видео матрял е там, няа са обесняам а и ми е любопитно. Също така водих спор с тях ( водих спор, те блокнаа аз се опитах да обесня ) за музикалния фон, Кълн ( Боян ме нави/накара да им пусна цялата музика в нета ) и тука почна другата музика да са обажда, Spineshank - Detach ... Другуту беше Evil Nine, писах им на пичовете даже и им каах че фб са педраси и ми са карат, те кааха ( перефразирам ) : Няма драма, да яко, позволяваме го : ) Тва е едно от клипчетата за коит говоря - https://www.facebook.com/watch/live/?v=967718667034299&ref=watch_permalink ( експолатацията на фб и лалалала ) За малко се "успокоих" и са кротнах ама ше ви говоря още ?

No comments: