Sunday, November 07, 2004

Аз съм човека ( 1 4m T3h R0x0rz ! )

Телефоня ми вечи е целия на ангилиииски !
Ноу мор швабскииии нокиа.бг са пеераси едни менюта ни моат да упраят аз простия съпортър ги упраех ( и флаш плеиър имам бре ! )
Е още не съм го тестфал ма го имам ми ядете носа !
И са си пиша на ноутпада щото тъпия блог нище са утори.
Proud to be hardcore селянин !
Няа ко да прая цял ден хаксурствам тилифони.
6 часа вися сам у тоя офис.
Полудях уе еи чш.

Напрау ми иди да фана тука някуи, да гу накарам да напраи маса с 424 крака и да му ги завра едновременно в задника !

Пикаи ми съ.

Мързи мъ.

Аку съ изпикая през прузорица ко ли ши стани ?

Иъм и Аи Си Кю Мамата на тилифонята и чатах !
Са са прибръх и нищу ни праа аи
А утри как ши съ напия !!!
Само аз си знам или поне се надявам поне нещо от вечерта да знам ..

No comments: