Thursday, November 11, 2004

Бах маа му

Ни моа ъпдеитвам щот ( освен чи мъ мързи ) братчедката са фанала да пише някви дипломни шитове и ми виси на пусси-ту ( pc-то ю сик бастардос ) И муза нема нещо и чурката ни ми стаа.

А гадното коткоподобно създание ( което до преди няколко дни приехме че е женско а копелете знаете ли ква патка извади бе а а а а знаете ли ? Малка ... ) се изсра не 1 ми два пъти на дивана и отнесе бая тормоз ( още не ми дават да го изчукам :( )

бахти ходещо ( почти червенокосо ) и дан моеш да гу наибеш (хем младу и игриву ) къв свят живеем ?

Чистим спам, няа раута, няа гу джувани тука някъф друг кулиега имам ма тои мноо някъв такъф таковтата.

Ни съм спал щот съм гъба и щот преди няколко дни таи са напукааами кат си доди идин приятел ут Швабията, 1л финландиика 750 беефиитър и ощи 750 калула ( и сметаня ) едни бели руснаци ( на руснаци са напраихми баш ) а и бира да не забрая бира ...

Заспах към 7 и секретарката лудата пача ма сабуди у 10 часа да ми са кара чи сме дигали шум ( хазаиня и са бил убадил у 1 сутринтъ шгу ибъ в гъзъ )
Мислят да на гонят от хапартаментя маи
Мот да изчукат изсъхналия скелет на пра дядо си ( който таино е бил жина )

И пак ни моа си избия бившатъ от глаъъта ( саму бялу излиа деа )

Ама мноо яка мацка имами на стинъта, следващата ношна га съм сам ше и напраа дупка у плаката ( и стината ) и шга иба !!!

Аи стига толкуз чи шму ибамаиката ( и съм гладен и ми са ибе и други раути ми са праят ма ни знам кви са кат разбира шви каа )

Бтв абе що сички жини дет имат много ( броики ) добри приятелки все се опитват да променят мъжа, а тея жини дет ни са разбират с другити жини са по готяни и та аресват за тва дет си ( даже и да си улигуфриен кат мени ? )

Си ибе чурката с упашката ( у дупката на чурата ( там дет бялуту излиза за тез дет ни заят ) тва мое да е фън )
ае

No comments: