Friday, November 19, 2004

I am alive and still kicking !

Don't you dare tell me I have no goal in life!
I want to drink from the morning !

Както споменах преди, пропуших пак. Ако тя знаеше щеше да ме убие ( това от момента в който изкашлях малко кръв на пуловера й )
Беше забавно ...

Млад човек съм нали, Имате ли идея мизериии ходещи какво става ?!?

не не знам .. Всичко което си позволи да се доближи и да ме опознае камо, ли да ме обича си изпатва... Искам да имам нещо до мен. Искам да прекарам жвота си с нещо до мен.Не искам да съм сам... Тя си знае че е "нещото" което бих исклал да загубя живота си със ...Обожавам те " Искам да те цекуна... много време го влачим това нали ..."

Имма нужда от почивка

Защо така става ? Аз ли съм готян ( дет са вика ) или кво но всяка девоика с която съм бил/познавал се или аз в нея или тя вмен се залюбва ? Всички приемат маи твърде лошо раздялата...


Ето какво и написах :
Сега мисля че разбирам как се чувстваш... Китаеца ми каза преди две ( мисля ) вечери че не искаш да ме вижваш... Май го приех мноог тежко... Обичам те, искам да прекарам остатъка от мизерния си живот с теб ... Бих направил ВСИЧКО само за да прекарам още един миг с теб... Прекарам може би не е най точната дума ...
О Б И Ч А М Т Е ... Два дни поред пия от как реша че е сутрин... Липсваш ми... Не мога да спя... Алкохола не помага... I am a broken shell of a man.... Нека поне поговорим.... Знам че не искаш... Или си мисля че не искаш...
моля те
Дам пак пропуших... Обещавам че няма никога повече да кашлям кръв върху синия ти пуловер...
Моля те отдели ми още малко време ....

Това ще си го запазя, нека напомня ...

И нека все пак се върнем на думата:

Копеле как срах преди малко си ебе маиката. Нищо неще да излиза и по едно време се отприщи портата на свети Петър раиш ли... Пуснах вудата ама няа брат половинта неще да потъа! са връщах пак пусках водата
Кво го изсрах копелееееееееееее за рекордите на гинес напрао пич. Сигур с 5 кила съм олекнал !
Днеска проядух ! Две банички ( кат на негър патките брат ! ) изедах неска и една пица (: Е верно исках да утепам някой кат са прибирах ама ...
А къв снег браточка !дет беше лафа: Двама борци си говорят и единия вика - Кво е тва дето капе зимата и започва с С и зарършва на ОЧКА ?
Другия не знае ( имам си аз 2 големи чаши в нас мойта черничката и на Елица синята ( обожава синиото ) днес говорих с едно малко диване което ми зададе точен въпрос. Кво бих правил ако Елица ми бие шута ? Ке и строшим чашата копеле и ще станем курвар. Е са ако тва не е цел в живота кура на съседа лапни ) И пича му казва кво е - Сняг бе браточка!
После го пита пак- Кво е това дет започва със С и завърша на АХ и пак капе зимата ? Другия цикли и не мое сгрее.
Първия му вика: Сняг бе браточка нали ти казах !

Ама вии представяте ли си мисирки дет четете това, кво изсрах ? Копеле то като новородено бе ! Верно сигур имаше 5 кила !

1 comment:

Anonymous said...

намана так бывает