Tuesday, March 22, 2016

Рожден ден ако мога така да го нарека ...

Някои хора биха го нарекли ужас, други биха го нарекли потоп а аз просто бих се хванал и така да се напия че да не помня нищо... Ама не мога колкото и да пия все помня. Това е просто един ден които аз намразих... Ако ме бе CybDevil може би щях просто да си тегля куршума (стига да имах с какво ). И доиде 30 октомври и това бе тои наи гнусния ден в моя 17 годишен живот ... Просто крепяха ме само 4-ма човека Th3_ghost, KrezZ, PoweRG i CybDevil ...


И какво стана ?!? Ми савсе нищо не стана да ви призная... Повечето от вас копелета ме познават и знаят що за кретен съм ама то не бе депресия не бе каквото бе ...
Накрая не знам просто като си заминат почти всички просто ще легна и ще се надявам да доиде моя ден ... Корбале мамка му ти бре гъзар такъф ко ли ша прая ако не си ти ( е да де няма да са иба с краставици ;) ) Пък иначе ако не бяха четеримата гореупоменати хора аз просто ще стана един масов убиец... Не знам ако не бе мисълта за Дидо, Владо, Константиновците и няколко гореупоменати хора не знам какво бих правил ...


Сега звучи Ofspring - Come out and play ...


Просто не знам бе мамка му какво ли и пиша аз изразявам просто всичко което ми доди на акъла директно на ПЦ-то не знам и аз ама караи се там... Аз какво ли съм знаел дали съм го знаел някога ?!?
Е остава да дода у София и да се видя с Весси-то, Диди-то ( ;) ), и знам ли кои още просто хора не знам ама се ми е там ...
Ако ще да ме утепете по наи садистичния начин не ми пука ...
Сега се чува Черно Фередже- Мамина Радка и пак не ми пука мамка му ... Абе подяволите защо не ми пука ?!? Ами и аз не знам просто всичко е Upside down ... И какво от това ?!? Ми се там на никои не му пука за мен ама на мен ми пука само за нея (тя ще сесети че занея говоря... ) Е каквото било било а каквото ще бъде ще бъде и се там голяма работа ... На кого ли му пука ?!?
И сега започна ламята прекъсната от мен естествено ...
И чудеики се какво да правя ме гони идеята да хвана нещо да се опукам като задник и да се опитам да я забравя защото нивга тя няма де е моя... Било то щот съм грозен, било то щот за нищо не ставам, било то за какво ли не друго и пак аз съм вън е кво толкоз ? Маината ми да се опраям някои ден ( ех де да можех сам корбале ;) )
Е квото било било се там и пак е същото нов ден ново за мен няма и тва е ...
Тишо, Пешо, Румене и ти Весссссссссси ;)

И Генчо нещо взе да пъшка... Уви ламята беше мъжка и докато реагира тя в гъза му го навира ... АААААААААААААААААаааааааааааААААААААААААААААААААААа !

No comments: